شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

حلول ماه مبارک رمضان

 

 

حلول ماه مبارک رمضان را به تمام مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ابوالفضل چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و صحت وسلامتی شما و خانواده محترم...
منتظر دیدار و محبت شما هستم ...
http://maadar.blogsky.com
موافق به تبادل لینک هستی ... اگر جواب مثبت است مرا لینک کن و برایم در وبلاگ پیام بگذار
اهل بیت حافظت باشد ... انشا الله ...
چشم براه هستم

پویا روحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ پورتال جوانان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

مهدی اثنی عشری سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ق.ظ

سلام بر شیعیان اثنی غشری
تا چه زمانی میخواهید گمراه بمانید مگه نمیبینید که حجت خدا در مظلومیت گریه میکند همچون حسین بن علی
ایمان بیاورید . دعا کنید . نماز بخوانید . هما نا که ظهور نزدیک است و حجت خدا ظلمت را بیدار کرده و روشن میکند و کافران را به هلاکت میرساند.
اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد