شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

سخنان قرضاوی در کنفرانس تقریب مذاهب .

ایشان با اشاره به مساله عراق و نقش گروههای تندروی در بغداد گفت: به هیچ وجه نمی توان در مورد آنچه در عراق می گذرد سکوت کرد، زیرا مساله مساله کوچکی نیست بیشترین خسارتها به اهل سنت وارد می شود، آنجا تلاشهایی در جریان است که بغداد را از سنی ها خالی کنند. وی به شدت گروهکهای مرگ وابسته به جنبش المهدی را که سنی ها را پس از شکنجه شدید به قتل می رسانند محکوم کرد و هشدار داد که این «کینه سیاهی» است که امت را تهدید می کند. شیخ قرضاوی از این گروهها خواست که دست ازاین جرائم بکشند و موضع صریح شان را نسبت به قضیه عراق اعلام نمایند. وی در ادامه افزود: بارها از مراجع اهل تشیع و در راس همه از رهبر جمهوری اسلامی آیت الله خامنه ای خواسته شده تا در این خصوص موضع گیری صریح بکنند.


دکتر قرضاوی با صراحت گفت: ایران دارای قدرت و نفوذ زیادی در عراق است و کلید فرونشاندن فتنه های طائفه ای و مذهبی در عراق در دست ایران است، قبل از اینکه آتش این  جنگ تر و خشک را بسوزاند باید وارد عمل شوند، وگر نه اهداف و توطئه های شوم دشمنان به ثمر خواهد نشست و کشورهای اسلامی بر مبنای قومیت ها و مذهب ها تقسیم و تجزیه خواهند شد.

---------------------------------------------

آقای قرضاوی فیلم سخنرانی یکی از شاهزادگان سعودی را در مورد عملیاتهای تروریستی وهابیون سعودی ببیند ساکت خواهد شد. البته امیدوارم !

http://de.youtube.com/watch?v=12nHN0goNks&feature=related

در این سخنرانی شاهزاده سعودی که یکی از وزرای دولت نیز میباشد در جمع ائمه جماعات و علمای سعودی می گوید که وزیر داخله عراق در مورد عملیاتهای تروریستی سعودیها با وی صحبت کرده و او از علما می پرسد :

در این عملیاتها چه کسانی کشته می شوند؟

مسئولان ؟ نیروهای نظامی ؟ یا زنان و کودکان.

او می گوید که این ویروسی است که در جامعه سعودی شیوع پیدا کرده که کسی با مواد منفجره خود و عده دیگری را از بین ببرد ( مضمون صحبتها)

از علما می پرسد چه کسی باید بر علیه این ویروس مبارزه کند به غیر از علما و ائمه جماعات ؟ !!!

همچنین در مورد خسارات اهل تسنن آقای قرضاوی خاطره بی نهایت تلخ هتک حرمت حرمین شریفین سامراء را ظاهراُُُ از یاد برده اند ! حالا واقعا چه کسانی به راستی آسیب دیده اند به غیر از شیعیان که در زمان صدام و بعد از آن اینگونه مورد ستم قرار می گیرند.!

نظرات 2 + ارسال نظر
ثالث جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com/

هم حرف حضرت اقی قرضاوی و هم عکس‌العمل‌های جناب آقای حسینچی به نظر نمیاد اونی باشه که مد نظر ولایت فقیه باشه.
اللهم عجل لولیک الفرج

-- جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://pakhsh.blogsky.com/

لینک شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد