شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

شیعه پاسخ می دهد.

از اهل بیت دفاع کنیم

مناظره با یک وهابی.

مناظره با یک وهابی.

روز گذشته به طور اتفاقی  به یکی از وبلاگهای وهابیون سری زدم و مطالبی دیدم بسیار سخیف و ناپسند که مرا وا داشت تا مطالبی را با مدیر وبلاگ رد و بدل کنم که در ادامه به عرض می رسانم.

شما خود خواهید دید که کسی که هر روز مطالب بسیار عجیبی در خصوص تشیع در وبلاگ خود قرار می دهد حتی قادر به پاسخگویی به یک بحث بسیار ساده و ابتدایی نیست و از جهل و نادانی این مسیر را انتخاب کرده و تهمتهای بسیار ناروایی از جمله : (( استحباب خوردن ادرار ائمه و .. ( استجیر بالله ) و اینکه هر که این عمل را به جا آورد اهل بهشت است !!! )) را مطرح و به شیعه نسبت می دهد و نظایرهم.

اما آغاز گفتگو مربوط به مطلبی بود با عنوان :

 

مردم از امام زاده ها

 

شغل، زن و یا شوهر می خواهند

 

امام جمعه طبس به گزارش خبرگزاری دانشجوئی ایسنا گفته است، هر وقت مقبره ها امام زاده ها را غبار روبی می کنند  99 درصد نامه هائی که مردم داخل این مقبره ها انداخته اند یا ناله از بیکاری است و یا آرزوی ازدواج. از جمله در مقبره امامزاده حسین بن موسی الکاظم . اگر ادارات به مشکلات مردم رسیدگی کنند مردم حداقل برای رفع بیکاری و ازدواج دست به دامن امامزاده ها نمی شوند.

 

ای انسهانهای بدبخت ازخدواند متعال طلب بکنید برای شما خیلی بهتر است چرا که این یک شرک اکبر است خداوند متعال نمی بخشد کسانی را با او شریک می گیرند

===================================================

واما آغاز بحث :

۱-شیعه پاسخ می دهد :ای انسان بد بخت !
اینها هم از خدا طلب کردن زیرا همه چیز دست خداست و باذن خداست و ائمه معصومین و صلحا پیش خدا آبرو دارند و بنده خدا به آبروی آنها قسم میدهد و این اجازه از جانب خدا نیز صادر شده :
من ذالذی یشفع عنده الا باذنه  ( آیه الکرسی )
چرا اینقدر سطحی می بینید ؟ سطحی حرف می زنید و خودتان  میبرید و خودتان می دوزید.

۱-پاسخ وهابی:
اقای خوشبخت کجای قران الله گفته از غیر من کمک بخواهید؟.هیچ کس نمیتواند صحبت کند مگر به اجازه خداوند

===============

۲- شیعه پاسخ می دهد : کجای قرآن گفته نماز صبح ۲ رکهت و نماز ظهر ۴ رکعت است ؟
ضمنا خدا مگر به پیغمبر دستور نداد برای بنده ها طلب مغفرت کن ؟
(( واستغفر لهم ))
مگر بنده ها زبان ندارند که پیغمبر برای آنها استغفار کند؟
مگر خدا نیاز به واسطه داره ؟

مگر در سوره ضحی نفرموده :
(( و اما السائل فلا تنهر ))
خطاب به پیغمبر : گدا را مران !

مگر در سوره بقره نفرموده :
((من ذالذی یشفع عنده الا باذنه  ( آیه الکرسی )  ))
کیست که به بدون اذن او در پیشگاهش شفاعت کند ؟

شما پیامبر را پس از مرگ موجودی بی فایده می دانید و گویی جسم او پیامبر بوده و صاحب احترام نزد خدا بوده و پس از مرگ کارایی ندارد ؟
(( و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات بل احیا عند ربهم یرزقون ))

آنها نزد پروردگارشان هستند وبه راستی  پروردگارشان کجاست ؟
به هر طرف که رو کنی پروردگارت را خواهی یافت؟

این عقاید شیعه است . توسل به پیامبر و ائمه و صلحا در طول اراده خداست نه در عرض اراده خدا .
ما نیز همه چیز را در ید قدرت الهی می دانیم و نه تنها برای او شریک قایل نیستیم بلکه آنرا کفر می دانیم .
اما شما همه چیز را سطحی می بینید و شیعه را متهم می کنید . در یکی از سایتهای وهابیون تصویری دیدم از یکی از شیعیان که در مقابل ضریح امام حسین مشغول نماز بود و در سجده بود اما آن سایت ادعا کرده بود که او به امام حسین سجده کرده !!!!!
این جملات و استدلالها نه تنها حقیقت را آشکار نمی کند بلکه باعث گمراهی است.
شما در اینجا پاسخ مرا بدهید من هم جواب می دهم .
چه اشکالی دارد؟
ما معتقدیم مرگی وجود ندارد بلکه انتقال است از این دنیا به دنیای دیگر .( منظورم اینست که مفهوم از مرگ نابود شدن نیست ).  


پاسخ وهابی ۲:
کجای قران امده که به غیر از خدا کمک بخواهید؟.کجا امده که الله گفته شما از بقیه کمک خواستید من براورده میکنم؟.
بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را.خدا نگفته بخوانید رسول صلی الله علیه و سلم را تا من اجابت کنم شما را.در کدام یک از کتب ما امده که ما نعوذبالله رسول الله را بیفایده تصور میکنیم؟.پس چه دلیلی داره که دیگر خدا را بخوانیم به پیامبر میگیم خودش همه کاره است.رسول الله در اخرین روزهای عمر با برکتشون به دختر گرامیشان حضرت فاطمه سرور زنان اهل بهشت رضی الله تعالی و عنهما فرمودندای دخترم در این دنیا هر چه میخواهی بگو ولی در ان دنیا در پیشگاه الله من هیچ کاری نمیتوانم برای شما بکنم و تمام حساب را خود الله انجام میدهد.چرا رسول الله نگفت از من کمک بخواهید من به شما مال میدم؟.روزی میدم؟.چرا نگفت به من اقتدا کنید من به خدا میگم بهتون غذا بده؟.ایا این شرک نیست؟سبحان الله.
بنده به زودی فیلمی را برای شما خواهم گذاشت که در ان یک اخوند شیعه حضرت حسین را برتر از رسول الله میپندارد و رسول الله را به کلاغ تشبیه میکند.سبحان الله.سبحان الله.و در مورد حضرت جبرئیل امین میفرماید که اشتباه کرد و الله بهش گفت برو پیش حضرت علی رضی الله تعالی و عنه و به خاطر شباهت این دو که مانند دو کلاغ بودند(رسول الله و حضرت علی)او اشتباه کرد و به پیش رسول الله رفتند.اولا اینقدر دم از وهابی وهابی نزن.شما هنوز معنی وهابی را هم نمیدانید.
و ثانیا بنده هم دیدم.چرا رو به مرقد حضرت حسین نماز خواند؟.چرا مقداری اون ورتر نرفت و انشاالله جواب این را هم با فیلم به شما خواهم داد تا خودتان ببینید که چگونه در مرقد حضرت حسین سجده کنان وارد میشوند.لعنت بر مشرکین رافضی.شما از یهودی هم بدترید
لعنت الله علیه یا رافضی

=========================

شیعه پاسخ می دهد۳ :استدلال شما بی نهایت زیباست و منطقی است !!!
شما از یهود بدترید و لعنت و ...
خوب این هم نوعی استدلال است .
یا شما جواب من را درست نخوانده اید و نفهمیده اید که من چه می گویم  یا اینکه خوب فهمیده اید و پاسخی ندارید ؟!
اما دوباره می گویم :
اولا : من چندین آیه از کلام الله مجید آوردم که شما هیچکدام را در نظر نگرفتید .
ثانیا : شما دوباره بسیار سطحی صحبت می کنید. دوست محترم ٫ برادر دینی ٫ آن چیزی که شما در مورد ما می گویید تهمت است . شما خودتان عقایدی برای شیعه درست کرده اید و آن را رد می کنید . بر فرض محال که یکی از به قول شما آخوند ها هم چیزی بگوید ٫این قابل استناد نیست و عقیده خود آن فرد است و عقاید شیعه در کتب شیعه موجود است.
شما می توانید از مراجعه شیعه استفتاءکنید ٫ هیچکدام قایل به این صحبتها نیستند. نه تنها مورد تایید نیست بلکه بی احترامی بزرگی است.
حضرت جبرییل علیه السلام ملک مقربی است مانند سایر ملائک مورد علاقه شیعیان است ٫ این عقیده شیعه است.کسانی که  به زیارت میروندشکر به درگاه خدا می کنند که توفیق زیارت سید الشباب اهل الجنه یعنی حسین بن علی علیه السلام در دنیا نصیبشان شده و اگر غیر از این کسی نیتی کند این حرام است . سجده فقط در برابر خداوند متعال جایز است اما گفتم شیعه برای شکر به درگاه خدا بعضا در زیارتگاهها سجده می کند . ضمنا کجای قرآن آمده که سجده به درگاه خدا در مقابل ضریح اشکالی دارد؟
ثا لثا : من استناد به آیات کردم و شما یک روایت بدون سند را نقل کردید که بر فرض صحت باز منافاتی با صحبتهای من ندارد .
ما نمی گوییم پیامبر روزی می دهد و ... همه چیز به دست خداست و اگر ما نام پیامبر یا سایرین را می آوریم یعنی خدایا به احترام پیامبرت به ما کمک کن . همچنین پیامبر در دنیا و آخرت پیامبر است و صاحب جلال و جبروت است و در نزد خدا احترام دارد .( یعنی مقام نبوت دارد)
همچنین پیامبران ٫ ائمه ٫ ملائک جزئی از دستگاه الهی هستند و خواستن از آنها نیز به معنای شریک قرار دادن برای خدا نمی باشد (( من ذالذی یشفع عنده الا باذنه )).
بعضی جریانات سلفی گری و وهابیگری تمایل به بقاء این اختلاف دارند زیرا از این اختلاف ارتزاق می کنند که انشاء الله شما دنبال حقیقت هستید.
در مورد معنی وهابیت هم باید بگویم تصویری که از فرقه تازه تاسیس (حدودا ۲۵۰ ساله ) وهابیت داریم کشتن افراد مظلوم و صدور حکم ارتداد و تفرقه افکنی است تا جاییکه برادران اهل سنت نیز حرکات آنها را محکوم می کنند.
با تشکر
پاسخ وهابی:
والا در مورد یهود و مشرک این شمایید که مشرک و رافضی هستید و من جواب ۲ تا از حرفهای شما را میدهم .پس باز گردید به راه راست باشد که رستگار شوید.
بنده نقد کتاب اقای کافی رو هم گذاشتم و شما میتونید برید بخونید .
چرا رو به روی یه انسانی که از دنیا رخت بر بسته حالا خود رسول الله باشه یا سید جوانان بهشت یا پدرشان که از انها بالاتر بود.
و چرا به ائمه؟مگر غیر از این است که الله تبارک از رگ گردن به انسان نزدیکتر است؟.پس ایا از این نزدیکی بهتر؟.ایا رسول الله به الله نزدیک است یا خود الله؟.
در مورد وهابیت خدمت شما عرض کنم در در اهل سنت چیزی به اسم وهابی وجود ندارد و این دسیسه حکومت رافضی ایرانه با به این سبب اهل سنت را از میان بردارند.چون قبل از این ۳۰ سال بی برکت هیچ چیزی به این نام وجود نداشت.خواستن ائمه یعنی شریکی قرار دادن.چرا خود الله را نخواهیم؟.مگر در قران نگفته است(که البته آیش یادم نیست)بخونید مرا تا اجابت کنم شما را؟
والسلام علی من التبع الهدی

=========================

شیعه پاسخ می دهد ۴ : جالب است !
من هر استدلالی می کنم شما ضمن توهین فقط حرفهای خود را تکرار می کنید.
خداوند می فرماید :
(( ادعونی استجب لکم )) بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را .
همچنین به پیغمبر دستور داده اند که (( واستغفر لهم )) برای بندگان استغفار کن ! ( سوره نساء آیه ۶۴ )
با استدلال شما آیات قرآن ضد و نقیض می شوند ٫ در نتیجه یا باید شما در استدلال خود تجدید نظر کنید یا آیات قرآن را تغییر داد که دومی امکان پذیر نمی باشد چرا که خداوند حافظ کتاب خود می باشد لذا شما باید مطالعه بیشتری کنید و روی تعصب صحبت نکنید.
خداوند به پیامبر در سوره ضحی دستور داد ه است که گدا را مران (( و اما السائل فلا تنهر )) .
آیا دستور فقط برای دنیا بوده و یا پیامبر باید در هر دو جهان سائلین درگاهش را مراند؟
اصلا وقتی که خدا هست ٫حتی در دنیا ٫ چه نیازی به پیامبر است  که سائل در خانه خدا نرود و نزد پیامبر برود در حالیکه خدا از رگ گردن هم به ما نزدیکتر است؟
همچنین در مورد آن فرد که روبروی ضریح سجده کرده : ۱- بنده می گویم او به درگاه خدا سجده کرده شما نمی پذیرید ؟
۲- کسی که مقابل ضریح ایستاده روبه قبله است و شرط نماز واجب بعد از طهارت و .. روبه قبله ایستادن است ۳- بنده به زیارت رفته ام مکان کوچک است و اکثر اوقات ازدحام جمعیت است و شما مجبورید در جای خاصی بایستید. ۴ -حتی اگر همین فردا ٫ آن شخص که در تصویر است بیاید و بگوید آقا  ٫من شیعه هستم و عمدا به حسین بن علی سجده کردم پاسخ این است که کار شما اشتباه بوده و مرتکب حرام شده اید این اعتقاد شیعه است و آن فرد اشتباه کرده  ٫در حالیکه واقعا مشغول نماز است. ۵ - من چندین مساله اساسی را مطرح کرده ام به آنها پاسخ بدهید.
در مورد وهابیت : شما را به خدا از برادران اهل سنت بپرسید ٫ معلوم است که شما هم جزء این فرقه هستید ٫ هیچکدام از اهل سنت شما را به رسمیت نمی شناسند لذا حمله مسلحانه و .. را در دستور کار قرار دادید. لطفا تاریخ وهابیت و حمله وهابیون به مکه مکرمه که جنگ در آن حرام است را بخوانید ٫ حمله به مدینه و نجف و کربلا و نسل کشی شیعیان را بخوانید .
مربوط به زمان فتحعلی شاه است ٫ بخوانید.
قطعا ۳۰سال انقلاب شکوهمند اسلامی برای وهابیون بی برکت بوده زیرا دستان آنها را قطع کرده است لذا با این جمله شما موافقم .
در نهایت خواستن از پیامبر به مفهوم شریک قرار دادن برای خدا نیست و این در طول اراده خداست که با آیات قرآن مجید ثابت شد و همچنین شیعیان اعتقادشان این است که همه چیز در٫ید قدرت الله است و بدون اذن او هیچ جنبده ای توان حرکت ندارد.
والسلام علی من اتبع الهدی

پاسخ وهابی :
بنده از اهل سنت هستم و مذهب حنفی.در مورد وهابی این شما مشرکین هستید که این لقب را گذاشتید.نسل کشی شیعیان مال سالها پیش؟.شما نسل کشی حکومت رافضی بر ضد اهل سنت را نمیبینید؟.مثل اینکه در جایی زندگی میکنید که اهل سنت وجود ندارد.بنده افتخار هم میکنم وهابی باشم چون یکی از نامهای الله تبارک و تعالی است.در مورد کشتن شیعه بله کشتن کسی که به اصحاب رسول الله توهین کند همان طوری که انجمن علمای اهل سنت ایران فتوا داد واجب القتل و مفسد هست و کشتنش واجب.کجای این انقلاب شکوهمند بود؟.انقلابی که بر پایه دیکتاتوری و دروغ بنا شده.شما از اهل سنت بیشتر میدانید یا بنده؟.شما میتوانید این سوال را از شخص دکتر یوسف قرضاوی بپرسید و جوابتان را بگیرید اگر نگید ایشون هم وهابیه.چون اقای رفسنجانی همین سوال را از ایشون پرسید و جوابشون رو گرفت.پس معلوم شد که شما یک مزدور حکومت هستید.فکر میکنی به غیر از ایران الان شیعیان در عراق به اهل سنت رحم میکنند؟.دختر ۵ ساله را به خاطر اینکه نامش عایشه بودند قطعه قطعه کردند و بعد فریاد یا زهرا و یا علی سر دادند.آره از اعتقادات شیعه نگو جان هر کی دوست داری.چون از شرک معلومه در مداحی در ایران فریاد میزنه علی عبد خدا و خود خداست.اینم را برای شما اپلود میکنم و میذارم تا بفهمید.
لعنت الله علیک یا رافضی و در ضمن شما اول توهین را شروع کردید نه بنده.اول کامنت قبلی خود را بخوانید
لعنت الله بر مشرکین یهودی مسلک و فرزندان ابن سبا

===============

این بود استدلالهای یک وهابی که هر روز شیعیان را چنان مورد لعن قرار داده و چنان مسایلی را در وبلاگ خود مطرح می کند که گویی متخصص فرقه های مختلف است.

اینکه مداحی کلمات کفر آمیز بگوید مردود است و تمام مراجع اعلام کرده اند و اخیرا با برخی که بهانه به دست دشمن اسلام داده اند برخورد شده ٫ اما اینها هیچکدام اعتقادات شیعه نیست . اعتقادات شیعه معلوم و در کتب معتبرشان سالهاست که از حریم ولایت دفاع می کند.

(( والسلام علی من اتبع الهدی ))

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.sobhsadig87.blogfa.com










به نام خدا

با عرض سلام خدمت شما:

لطفا به وبلاگ جدیدم، بیایید.

ارائه راهکارهای اجرائی به منظور حل مشکلات فرهنگی، در وبلاگ « صبح صادق ».

(( چندی پیش مقام معظم رهبری با ابراز نگرانی در خصوص وضعیت فرهنگی کشور خواستار آن شدند که مسئولین همت بیشتری در مواجهه با تهاجم فرهنگی از خود نشان دهند.البته این اولین باری نبود که ایشان در خصوص آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی هشدار می دادند و همگان را نسبت به دقت نظر در این مورد فرا می خواندند... برخورد غیر علمی و غیر کارشناسی با مسائل فرهنگی ... حضور جوانان و نوجوانان ممنوع!!! .... چرا صداوسیما از قاریان و موذنین خردسال و نوجوان استفاده نمی کند!!!..))




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد